E-mail marketing

E-mail marketing er en effektiv måde at nå ud til dine målgrupper med relevant indhold.

E-mails giver dig unik mulighed for at få din modtagers opmærksomhed, du har kontrollen med din kommunikation, og du er ikke overladt til algoritmer.

Segmenter dine målgrupper og budskaber.

Ram dine målgrupper med målrettet og relevant indhold.

Bliv klogere på dine brugeres adfærd og brug data på tværs af dine platforme som eksempelvis dit CRM-system og skab unikke målgrupper, som får relevante budskaber.

Spar tid med automatisering

Automatisering sparer dig en masse tid, fordi du slipper for at sætte dine nyhedsbreve og kampagne-mails op manuelt.

Skab effektivt e-mail flow.

E-mail marketing bliver et rigtig stærkt værktøj, når du automatiserer e-mails i flows, som kører helt automatisk. 

Skab et effektivt flow

Det kan for eksempel være et velkomst-flow, hvor din kunde modtager mails med tidsbestemte intervaller:

1 mail.    Tak, fordi du er blevet kunde hos os, vi glæder os til at give dig en god service.. (Dag 1)

2 mail.   Vi håber, du er tilfreds, giv os gerne respons på dine oplevelser med os. (Dag 14)

3 mail.    Vi har fået nye produkter, som måske er noget for dig, de kan bestilles her. (Dag 30)

E-mail marketing giver dig:

  1. Muligheden for at kommunikere direkte til din målgruppe.

     

  2. Forstærker forholdet til eksisterende kunder.

     

  3. Frigiver mere tid med automatisering.

  4. Sikrer kontinuitet og fastholdelse.